Uncategorized @fa

سرپرست حراست سازمان اورژانس کشور منصوب شد


دکتر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در حکمی هادی اسداللهی برادر شهید مدافع حرم حمید اسداللهی را به عنوان سرپرست حراست سازمان اورژانس کشور منصوب کرد. پیش از این محمدطاهر اصفهانی از منصوبان دکتر پیرحسین کولیوند سرپرستی حراست اورژانس کشور را برعهده داشت که نارضایتی های گسترده ای را به بار آورد.

عصر امروز (یکشنبه) ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ مراسم معارفه مهندس هادی اسداللهی به عنوان سرپرست حراست سازمان اورژانس کشور با حضور دکتر میعادفر رئیس این سازمان و دکتر حسین فرزانه رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت، در محل سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

دکتر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن تشکر از زحمات دکتر محمدطاهر اصفهانی رئیس پیشین حراست این سازمان، مهندس هادی اسداللهی را به عنوان سرپرست حراست سازمان اورژانس کشور منصوب کرد.

در ادامه این مراسم رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت با تأکید بر رفتار و کردار کارکنان حراست با تعالیم قرآنی و آموزه‌های دینی، گفت: تکیه به اخلاق، معرفت و معنویت و پرهیز از افراط و تفریط برای نیروهای حراستی ضرورت دارد.

دکتر میعادفر با اشاره به اهمیت جایگاه حراست در این سازمان افزود: اقتدار در سایه تعامل با افراد، انجام کار حرفه‌ای، مدیریت بر قلب‌ها، افزایش معنویت در افراد، نبود قضاوت محکومانه، خارج نشدن از مسیر شرع و ضایع نشدن حق مظلوم از دیگر مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

اسداللهی ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) گفت: تمام تلاش خود را جهت حفظ شأن، شخصیت و کرامت همکاران خصوصا نیروهای عملیاتی که نور چشم سازمان و علت وجودی اورژانس هستند را خواهم کرد و این مهم انشالله در تمام امور خصوصا امور مربوط به حراست ساری و جاری خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با توکل بر خداوند متعال و یاری همکاران به مهمترین هدف سازمان اورژانس کشور که خدمت و یاری رساندن به مردم است پیش از پیش دست پیدا خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا